تا کنکور 2015!...

تا کنکور 2015!...

2015 همون 94 خودمونه...
تا کنکور 2015!...

تا کنکور 2015!...

2015 همون 94 خودمونه...

گپ...

درود رفقا...

امروز سه تا کمک درسی دیگه برای سوم خریدم: زیست2 خیلی سبز ،زیست گیاهی تخته سیاه . زبان فارسی نشر دریافت(دوحلدی) و مثلثات استاد منتظری رو هم پستچی اورد...

همون طور که میدونید(شایدم ندونید!) زیست سوم خیلی سبز تا حالا درسنامه نداشته و فقط تست و جواب بود، امسال خیلی سبز سه فصل اولش رو کامل بازنویسی کرده و درسنامه دار شده اما بقیه ی کتاب همون کتاب قدیمه و قیمتشم 27 تومن!!

من با خودم فکر کردم دیدم خدایی هیچ درسنامه ای بهتر از خیلی سبز واسه زیست پیدا نمیشه نمونشم زیست دومش.

  خیلی سبز گفته مابقی کتاب تا سال اینده درسنامه دار میشه و اگه یه تخمین بزنیم احتمالا بشه دور و بر 33-34 تومن که واسه اینکه به چش نیاد احتمالا مثل خیلی انتشاراتای دیگه دو جلدیش میکنه...

دیدم خیلی حال گیریه  الان 27 تومن بدم سال بعدم دوباره 30 تومن بدم واسه یه کتاب از یه انتشارات و دوتا برادر!!! فکر کنم این از سیاستای انتشارات باشه که چون میدونن  زیستشون پرطرفداره و درسنامه دار کردن کتاب سوم خیلی فروش میکنه، از یه طرف همشم درسنامه نمیزنن که همه تو کف!بمونن واسه سال بعد دوباره بخرن.

عین این برداشتو تو سایتش نوشتم نامردا نظرمو تایید نکردن  اما انتقادای دیگه که درباره ی قیمت و چیزایی مثل سئوال درباره زمان تکمیل درسنامه ها و... رو تایید کردن ====> به احتمال خیلی زیاد همین برداشت درسته!

این لینک صفحه ی مربوط به زیست سوم چاپ 92+نظرات------>کلیک کن

 منم واسه زیست امسال کتاب 91 ش (بی درسنامه)رو خریدم و واسه درسنامه 8000 گاج رو از کتابخونه گرفتم فعلا امسالو با درسنامه ی متوسط ازمونای قلم چی رو پاس کنیم تا سال بعد درسنامه ی توپ بیاد...

گیاهی تخته سیاهم تعریفشو خیلی شنیدم، ببینیم چه جوریه اکثرا اینو واسه سال کنکور میگرن اما من امسال گرفتم تا وقتی تو طول سال به مباحث تفلون(نچسب!) گیاهی برخوردم با این کتاب شرشو کم کنم!

زبان فارسی نشر دریافتم بهترین گزینس واسه کسایی که میخوان تو همون سال سوم پرونده ی زبان فارسی رو به متد کنکور! ببندن و زیاد به کنکوریها توصیه نمیشه. کلا واسه زبان فارسی یا 5بحث الگو یا دریافت. میگن 5بحث واسه کسایی که وقت ندارن و اینا اما راستش امروز واسه اولین بار دیدم همیچنم سبک نیست...

ریاضیات استاد منتظری یه مجموعه 100 قسمتیه که تمام مباحث ریاضی کنکور رو اموزش میده و حدود 85 قسمتشم بین ریاضی و تجربی مشترکه. به عنوان یه منبع خوب اینو بهم معرفی کردن منم واسه ازمایش ارزونترین پکیجش که مثلثاتشه رو گرفتم(با هزینه پست 20تومن) و 2 تا dvd هست. امروز چند دقیقشو دیدم خوشم اومد از فردا شروع کنم به دیدنش بزودی تو وب دربارش مینویسم.

جاوید باد ایران زمین...


نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا 24 شهریور 1392 ساعت 15:07 http://WWW.MANOKONKUR93.BLOGFA.COM

ب نظرت DVDهای استاد احمدی هم خوبه یا ن؟؟من ک اصلا اسم این منتظری رو نشنیده بودم

اولا که احمدی استاد نیست...
دوما هیچکدومش به جز زمین شناسیش مفت هم نمی ارزه!!!
شیمییش که کپی ناقصی از مبتکرانه...
ریاضی و فیزیکش هم روی خیلی از تست ها تکنیکاش کار نمیکنه...
زیستش هم نکاتش و همه چیزش کلا بیرون از محدوده کنکوره، اشتباه نکن سطحش بالا نیست بلکه شوته!!!
عربیش و دینیش هم بدرد کنکور های فنی حرفه ای 83-84 میخوره!!!
ادبیاتشم ندیدم اما مطمئن باش چیزی خاصی نیست قیمت کل ادبیاتشم حدود 400 تومنه!!!
میمونه زیان و زمین. زبانش میگن گرامرش با شعر و ایناس که بسته به سلیقه ی خودته اما زمین شناسیش چون استادش ادم با سوادیه(استاد چلاجور) خیلی خوبه، ایشون مولف همایش نشر دریافت و مبتکرانم هست.
dvd های منتظری من مثلثاتش رو دارم خیلی خوبه، مخصوصا اگه دبیر خوبی نداری خیلی کمکت میکنه...

آرمین 23 شهریور 1392 ساعت 15:57

سلام از کجا گرفتی من که رفتم سایتش نبود
میشه راهنمایی کنی منم بگیرم
Mr30

درود. واسه ازمایش اول مثلثاتش رو بگیر که از همه ارزونتره ببین متد کارش به گروه خونیت میخوره یا نه!
به fera.ir برو که نمایندگیشه و از همه سایتای دیگه اروزنتره...
قیمت خوذ بسته 15 تومن و با هزینه پست حدود 20 تومن در میاد.
به هر حال برو به اون سایت ، خودت فروشگاه و اینا رو پیدا میکنی فقط قبلش اگه ابهامی داشتی با اون شماره ای که زدن تماس بگیر...

ارمین 23 شهریور 1392 ساعت 10:10

سلام
یکم بشتر از ریاضیات استاد منتظری برا ما بگو
حتما حتما منتظرت هستم . بی ان که در رکود نشستن باشم
ممنون

بسته مثلثاتش رو گرفتم. اجازه بدین کامل ببینم بعد یه نقد توپ دربارش مینویسم...

زینب 22 شهریور 1392 ساعت 15:40 http://konkur94-z.blogfa.com

من خیلی سبزبازنویسی 3فصلو گرفتم.بره ریاضی و شیمی و ادبیات وزبان فارسی نمدونم چی بگیرم؟؟

ریاضی هم مهر و ماه خوبه + dvd های منتظری البته اگه ریاضیت خوب نیست و می لبنگی...
ادبیات محوری گاج و زبان فارسی نشر دریافت...

سلام
وب جالبی داری،امیدوارم موفق باشی.
لینک شدی،اگه امکانش هست من رو با همین نام لینک کنید.

حله داداش...(راستش از جنسیتت مطمئن نیستم!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد