تا کنکور 2015!...

تا کنکور 2015!...

2015 همون 94 خودمونه...
تا کنکور 2015!...

تا کنکور 2015!...

2015 همون 94 خودمونه...

هدف گذاری کن...

درود رفقا...

فایلی که الان دانلود می کنید رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و یه مقایسه با 2-3 سال گذشتس و چون بروزه خیلی میتونه توی تعیین هدفتون موثر باشه. 

ممکنه نظرتون رو درباره ی دانشگاه مرکز استانتون یا کلا دانشگاهی که x و y توش تحصیل کردن عوض کنه...

مثلا من فکر میکردم دانشگاه علوم پزشکی ارومیه دانشگاه خوبیه و  از همه  علوم پزشکی های غرب کشور سرتره اما حالا فهمیدم کرمانشاه و کردستان از اون بهترن...

اما معیار رتبه بندی ها چیه؟

معیار اصلی ارائه مقالات علمی اساتید و دانش جویان+کارهای پژوهشی و طرح های علمی و چیزای دیگست(که نمیدونم چین!)       

                                 

دانلود: لینک مستقیم پیکوفایل

منبع: پزشک آینده


جاوید باد ایران زمین

نظرات 3 + ارسال نظر
نسترن 25 شهریور 1392 ساعت 16:18

سلام،ماسفانه ارور میده و دانلود نمیشه.

نمیدونم چرا این مشکل برای بعضیا پیش میاد؟
به هر حال تو پیکو فایلم اپلودش کردم. با کلیک روی لینک غیر مستقیم میتونید از پیکو دانلود کنید...

مهشـ ـ ـاد 24 شهریور 1392 ساعت 22:52 http://konko0ori93.blogfa.com

سلام...خوبی؟؟؟
مرسی اومدی وبم...اومیدوارم تو هم موفق باشی...
تمام پست های وبتو خوندم...
آقای رضا یزدانی تو آموزشگاه کانون قلم چی که من میرم شیمی کلاس میذارن و خ هم شلوغ میشه...قبلا سر کلاساشون رفتین؟؟من که ی جلسه رفتم ولی چون دیدم همه رو با شعر یاد میدن ترسیدم یادم بره دگ نرفتم ولی بعدش نگران شدم ک نرفتم...کلاساشون واقعا خوب نیست؟؟؟
الان دارم شیمی مبتکران میخونم DVD سال دوم رو هم خریدم ولی گفتن آقای بازرگانی شیمی 3 نداره
فعلا

درود مهشاد عزیز.
حقیقت اینه که ایشون اصلا مدرس شیمی نیست، یعنی اصلا مال شیمی نیست، اونیم که میگن دوبار شیمی کنکور 100 زده و المپیادیه و اینا همش دروغه! اگه این اقا تازه سال 90 کنکور داده و الانم دانشگاه ازاد گرمساره...
تازه کلاس زیستشم با اقای عمارلو گرفته، اگه دبیرای زیست گروه خودش(عرفان اکبری یا دادگستری) مدرسین برترن چرا با اونا کلاس نگرفت؟؟؟!
بدلیل موارد امنیتی نمیتونم اطلاعات بیشتری بدم چون تا حالا چند بار
علیه شون کار کردم و مدارک رو افشا کردم با مدیرای انجمن های مختلف دست به یکی کردن اکانتمو حذف کردن نامردا!!!
حوصله درست کردن وب جدید ندارم خداییش. یه پسری هم بود مثل من علیه شون فعالیت میکرد وب اونم خراب کردن:
http://konkori1392.blog.com/
اگه اطلاعات بیشتری میخوای ایمیلتو بده تا برات بفرستم...
اقای بازرگان dvdشیمی 3 داره ، امسال منتشر شده. تو وبلاگ بگرد دربارش نوشتم....

ارمین 24 شهریور 1392 ساعت 22:46

خسته نباشی دانلود نمیشه

چرا دانلود میشه، همین الان واسه امتحان یه بار دیگه دانلودش کردم، مشکلی نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد