تا کنکور 2015!...

تا کنکور 2015!...

2015 همون 94 خودمونه...
تا کنکور 2015!...

تا کنکور 2015!...

2015 همون 94 خودمونه...

سال سوم، تشریحی یا تستی؟

درود رفقا...

فکر میکنم تمام دوستان با شنیدن اسم "سوم دبیرستان" یاد امتحانات نهایی این سال و تاثیرشون تو کنکور و اینا میفتین...

مشخصه که مسیر امتحان نهایی از کنکور جداست، سطح سئوال، نوع سئوال، زمانبندی و کلا همه چیزش متفاوته.

 حالا اینجا چنتا سئوال پیش میاد: 

- تشریحی بخونیم یا تستی؟ مدرسان شریف

- یا هر دو با هم؟ 

- اگه تشریحی بخونم کنکور رو چیکار کنم؟

- اگه تستی بخونم نهایی چه خاکی به سرم بریزم؟!

- اگه هر دو رو باهم بخونم خیلی فشار میاد و ...  

خوب یه استراتژی برای خودم طرح کردم، از اول سال کنکوری می خونیم در کنار کنکوری خوندن تشریحی هم میخونیم،نمونه سئوالات امتحانی هم به طور مستمر در نظر گرفته میشه، تا نوروز این مسیر رو میرم...

تو نوروز هر انچه اموختم رو دوباره مرور و رفع اشکال میکنم،همراه خوندن تشریحی حل میکنم و با تست جمع بندی میکنم...

(فقط اگه برم مسافرت این قسمت برنامه نابود میشه! این یه مشکل مهمه سر راهم)

بعد از عید تقریبا 90 تا 95 درصد میشه تشریحی تا خود امتحانات و فرجه قبلش، بعد از اونم 120٪ تشریحی میشه!

نظر شما چیه؟ برنامتون چیه؟ لطفا تو بحث شرکت کنید...

نظرات 14 + ارسال نظر
زهرا 28 مهر 1392 ساعت 19:20 http://www.manokonkur93.blogfa.com

اره خودمم خیلی ناراحت شدم ترازم خیلی خیلی بده :(واسه اینکه پزشکی بیاری باید کم کمش بالای 7000 باشی اونم واسه بدترین دانشگاها اونوقت من ک هدفمو تهران گذاشتم شدم 6500
قول میدم ازمون بعد حداقل حداقلش بالای شم7000

یه چیزی هست این وسط، منم این جریان بالای 7000 رو شنیدم بارها اما تو منطقه 3 افرادی با تراز 6000-6200 پزشکی اوردن(طرف جانباز و اینام نیست!) چند مورد دیگه هم سراغ دارم...
اما در کل حرف شما درسته...

زهرا 28 مهر 1392 ساعت 19:14 http://www.manokonkur93.blogfa.com

میگم فرید تو ازمونی شرکت نمیکنی ؟؟ گفتم توام کارنامه ازمونتو بذاری ..سال سوم خیلی مهمه ...راستی تو خودت چرا آپ نمیکنی انوقت ب من میگفتی
اپ کن

درود. چرا من هم کانون شرکت میکنم...
منتهی ازمون اولم اصلا قابلیت طرح کردن نداره متاسفانه
متوجه اهمیت سوم هستم، ممنون از یاداوریت، فکر میکنم درس داره به اینترنتم لطمه میزنه!!!
سعی میکنم اخر هر هفته چهارشنبه و پنج شنبه اپ کنم حتما...

زهرا 27 مهر 1392 ساعت 15:56 http://WWW.MANOKONKUR93.BLOGFA.COM

ســــــــلام فرید خوبی ؟؟ چ خبرا ؟؟
خواستم بگم بالاخره آپیدم ینی اپ کردم کارنامه ازمونمو گذاشتم ..منتظرتم

اومدم،‌اومدم!!!

نسترن 20 مهر 1392 ساعت 18:52

منم سر دوراهیم مثل شما اما فعلا دارم بیشتر تست کار میکنم تا ببینم این آزمون 26 مهر و میخوام چی کار کنم امیدوارم که همگی خوب بدیم چون من ساعت درسیم خیلی کمه روزی 3.4 ساعت بیشتر نسیت نمیدونم چی کار کنم تا زیادش کنم

درود...
برای روزهایی که به مدرسه میرین 3-4 ساعت مطالعه میزان مطالعه خوبی به حساب میاد + روزای تعطیل هم تا 5 ساعت بخونید کافیه(البته یرای دانش اموز پایه)

زهرا 19 مهر 1392 ساعت 12:40 http://www.manokonkur93.blogfa.com

از دست این بلاگفا بالاخره دیوونه میشم

دیشب بعد خیلی اومدم نت خاستم واست کامنت بذارم
کلیم با ذوق و شوق نوشتم ولی
هرکاری کردم بلاگفا کدو تایید نکرد

ایشالا اگه بشه امشب پست جدید میذارم

منم واسه همه محدودیت هایی که داشت اومدم بلاگ اسکای...
منتظرم...

زهرا 19 مهر 1392 ساعت 12:30 http://www.manokonkur93.blogfa.com

ســــــــــــــــلام ..
خوبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی فرید ؟؟
ما نیستیم خوش میگذره؟؟
ی مشکلی واسم پیش اومد نمیتونستم بیام نت
جواب کامنتارو بدم...

ارمین 18 مهر 1392 ساعت 09:35

سلام
بین کنکور و امتحان نهایی تفاوت زیادی داره . این غول بی شاخ ودم (کنکور) برای حل جواب باید به 100درصد جواب برسی ولی نهایی رو با 10درصدش هم میشه یه نمره 25 صدمی گرفت
یکی از مشکل ما اینه مفهومی نمیخونیم مطالب حفظ میکنیم
باید مفهومی بخونی وتست کار کنی . صوای ای اون سوالات امتحان نهایی سال قبل هم کار کنی
یعنی نباید همش تشریحی باشه که بهت فشار بیاد
می تونی از الان تا عید نوروز تستی کار کنی بعد از اون به امتحان نهایی برسی

درود، ممنون از همراهیت،
منم موافقم...

niiaaz 18 مهر 1392 ساعت 00:37

سلام فرید اشتباه محضی که بچه های سوم و بعضی بچه های پیش میکنن فکر میکنن تشریحی با تستی خوندن فرق داره ددر صورتی که مطلقا این طوری نیست تو تا نتونی تشریحی حل کنی تست به درد لای جرز دیوار نمیخوره زیستو باید بفهمی بعد کلمه به کلمه شو حفظ کنی طوری که کتابو بستی راحت یه فصلو بتونی از بر بگی باید تمام صفحاتو حفظ باشی و بفهمی بعد تست بزنی.ریاضی و فیزیکم اول دوسالانه حل کن تمرینای کتابو فول شدی برو تست بزن اصلا عجله ای واسه تست نیست بچه ها دلیل قبول نشدنشون تست نزدن نیست خوب و درست نخوندن.از دکتر افشارم راهنمایی بخوای بد نیست

درود.
سپاسگزارم از هم فکری تو دوست عزیز...

Vahid 18 مهر 1392 ساعت 00:20 http://www.dvallahyari.blogfa.com

سلام
به نظر من برای موفقیت تو نهایی ، باید نمونه سوالات امتحان نهایی از اول تا حالا رو یکی یکی حل کنی ...
البته فقط این کافی نیست و باید درس ها بطور مستمر دوره بشن . البته من با تستی خوندن موافق نیستم و تشریحی رو بهش ترجیح میدم ...

ممنون از همراهیت...
اگه منظورت از تستی خوندن اون تکنیکای طلایی و نقره ای و مسی!و ایناست منظورم اونا نیست، منظورم تست زدن و تیپ شناسی و دست گرمی برای کنکوره
به هر حال دمت گرم، ممنون که شرکت کردی

ب 17 مهر 1392 ساعت 21:21 http://goood-girl5007.blogfa.com/

سلام.
منم کنکوریم.البته کنکور من بهمن ماهه..
به امید موفقیت همه ی کنکوریا..

سلام ممنون که اومدی سر زدی بخووووووووووووووووووووووووووووون تا اینجوری نشی من تو رو لینکیدم بی زحمت you هم I رو با اسم شوالیه کنکوری بببببببب بلینک

زینب 17 مهر 1392 ساعت 18:36 http://konkur94-z.blogfa.com

تا حالا فک نکردم بهش...
از این ب بعدبهش فک میکنم...

موضوع مهمیه...
حتما مد نظر قرار بده

عطا 17 مهر 1392 ساعت 14:50

وای ببخش فرید اسمتو اشتباه گفتم

حله داداش، مشکلی نی...

عطا 17 مهر 1392 ساعت 14:48 http://konkoriye94.blogfa.com

سلام امید بنظره من به علت افزایش تاثیر معدل سال سوم بهتره بیشتره وقتمونو بذاریم واسه ن6ایی با این تیر دو نشون زدیم اول اینکه معدل بالای نوزده میشخ دوم اینکه 20 درصد از کنکور یعنی قسمت ساله سومو خوندیم...ممنون

درود، ممنون از شرکتت در بحث...
خوب به نظر من این رو کاغذ درست به نظر میاد اما برات یه مثال میزنم، شما زیست رو به متد نهایی بخون، نمونه سئوال حل کن و اینا، با همون سطح اگاهی و نکته های امتحانی بعیده بیش از 30-40 درصد تو کنکور بزنی...
اگه تجربی هستی امتحان کن،دفترچه های سراسری 90 به بعد رو بخون...
+
فکر میکنم سال سوم حداقل 30٪ -40٪ کنکور باشه نه 20٪...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد