تا کنکور 2015!...

تا کنکور 2015!...

2015 همون 94 خودمونه...
تا کنکور 2015!...

تا کنکور 2015!...

2015 همون 94 خودمونه...

گپ...

درود رفقا...

بالاخره بعد از سه ماه ول گشتن! مزه ی کار سخت رو چشیدم! چهار روز در هفته تا ساعت 2 بعد از ظهر

درس و برنامه راهبردی و اینا.

 نمیدونم از تعطیلات اخر هفته چه جوری استفاده کنم  حتما یه روز کمپلت یادی از تابستون میکنم...

فردا شب چهارشنبه ساعت 9 تا 10 و 11 به بعد تو یاهو انلاینم.(ساعت 10 تا 11 همراه با GEM TV) خوشحال میشم با هم گپ بزنیم.

farid.vaisi

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا 11 مهر 1392 ساعت 21:59 http://www.manokonkur93.blogfaq.com

آره خـــــــوبه :)) حالا این شد :)
احتمالا دیگه از این ب بعد جمعه ها بعد آزمونای قلمچی آپ کنم و پست بذارم ..
بعدش بهت خبر میدم ک بیای ولی بگما حتی اگه پست جدید نذارم نظرا رو تایید میکنم و

ج میدم
ی بار ی پست جدید نوشتم اتفاقا زیاد هم بود و

خیــــلی وقتمو گرفت و خیـــــــلی واسش زحمت کشیده بودم و وقتی خواستم ثبتش کنم اینترنت

قط شد :( اون نوشته هم پاکید :(( اینقد عصبانی و ناراحت شدم و حرص خوردم ک نگو
دیگه واسه همین از

اون موقع تا حالا آپ نکردم "فک کنم
یکم مهر بودش

راستی تصمیم گرفتم دیگه از این ب بعد آخر شبا بیام نتو نظراتو تایید کنم یا بیام نظر بدم فک کنم اینجوری بهتر باشه :) :)

زهرا 11 مهر 1392 ساعت 11:22 http://www.manokonkur93.blogfa.com

سلام رفیق نیمه راه ..خوبی ؟؟ چیکارا میکنی ؟؟درسا ک سخت نیس ؟؟

فرید نامرد خخخخ چه لقبی بهت میادا :-))
خب حالا من کنکوریم کم میام تو چرا سر نمیزنی اون وقت میگی چرا قهر میکنی ؟؟خب حق دارم دیگه .. حالا من آپ نکردم میتونستی ی نظر بدی ..
اما من ک مث بعضیا نیستم هر وقت بتونم حداقل ی نظری میدم :)
بگذریم میگن بخشش از بزرگان است منم بخشیدم

درود، چرا اتفاقا سخته درسا، من که همیشه میام منتهی تا پست جدید نبینم کامنت نمیذارم، اما باشه از این به بعد حتما کامنت هم میذارم.
خوبه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد